schedariu_30

News

Le migliori soluzioni di stampante termica mobile POS per l'affari esterni!

Dunque, cercate l'impresora POS termica wireless giusta ?

Stampanti POS portatilipò esse un fastidiu, soprattuttu s'ellu ùn avete micca sperienza di implementazione cun elli.Sè questu hè a vostra preoccupazione, site ghjuntu à u locu ghjustu.

Questa guida di l'articulu vi aiuterà:

  • Sapete a diffarenza trà a stampante termale bluetooth è a stampante POS portatile
  • Razionalizzate u vostru travagliu mantenendulu prufessiunale è efficiente.
  • Per evità u fastidiu è per risparmià soldi in rimpiazzamenti dopu.
  • Ottene cumpatibilità è cunvenzione senza precedente.
  • È uttene a suluzione di u megliu valore per a vostra attività di vendita.

Quandu parlemu di stampa di ricevute per i clienti, l'imprese termiche di desktop o portatili sò sempre opzioni viables.In ogni casu, cù parechje opzioni di cunfigurazione dispunibili, è cù prezzi cusì fluttuanti, perdendu prima hè un datu.Hè ora di saltà à e cose boni cù sta guida!

Nota: Queste stampanti sò tutte cumpatibili cù l'app POS mainstream nantu à u mercatu, è sustene u cliente à sviluppà u so propiu software.

Terminal POS Android portatile cù stampante

1. 4G, WiFi, display 5.5inch, stampante POS Android - S81

Questu S81stampante POS Android portatilePuderia travaglià cum'è un puntu di vendita mobile, pò cunnette cù a vostra basa di dati in nuvola via WIFI, rete 4G, chì rende a vostra attività mobile è intelligente, è vene cun una schermu tattile di 5.5inch, 58mm integrata in stampante termica, tutte queste funzioni. permette di gestisce tuttu u prucessu di vendita in un terminal Android mobile.Hè per quessa chì hè in cima !Di sicuru, sapemu chì Hosoton ùn hè micca una marca rinumata, è ùn pudemu micca pagà troppu costu di publicità.Ancu s'ellu hè u casu, u mercatu hè pienu di troppe marche ricunnisciute chì sò troppu caru, è facenu esattamente i stessi dispositi.

Avemu sceltu questututtu in una stampante POSin u primu locu perchè vi farà cuntentu, in una manera o in l'altru, è cun un prezzu accessibile chì ùn vi farà micca vulete usà penna è carta per i vostri ricevuti di cummerciale.

Vulemu ricurdà chì ùn hè micca perfettu in certi scenarii d'usu.Cum'è avemu citatu in a nostra guida nantu à e stampanti POS, tutte in una stampante POS ùn sò micca a megliu suluzione per e piccule imprese, indipendentemente da u prezzu, a marca, o ancu u serviziu dopu a vendita.Questu supera facilmente quellu ostaculu offrendu diverseSoluzioni OEM POS .

L'ostaculu chì questa stampante POS ùn supera hè u supportu tecnicu - se ùn site micca espertu di tecnulugia, sta stampante puderia micca esse a megliu scelta per voi.Inoltre, nimu pò assicurà chì a so stampante POS serà perfetta!

Pro:

  • Pudete aduprà cù WiFi, ma ancu cù USB è rete 4G.
  • U so prezzu hè stupente!
  • Supporta a stampa di ricevute è etichette
  • Hè assai robusta è durable.
  • Hè faciule per risponde à e diverse esigenze di l'industria, u scanner di impronte digitali, u scanner di codice QR è u lettore NFC ponu esse integrati in questu.

Cons:

  • Ùn hè micca una marca famosa.
  • A tecnulugia di u software di basa serà necessariu in a implementazione POS.

Verdict: Una bona suluzione POS di vendita

S81 Handheld all in one POS printer hè una bona scelta per quasi tuttu.Hè cumpatibile cù parechje app POS diverse, cumpresu Loyverse, è hè assai cunvene è compactu.Inoltre, ùn pudete micca dì chì u so prezzu ùn hè micca attraente quandu paragunate cù marche più famose.Trattu maravigghiusu!

Stampante termica bluetooth da 3 pollici

2. 80MM ,Bluetooth, stampante termica USB - P80

P80 hè aStampante termica Bluetooth 80MMchì offre ancu a più comodità di avè diverse interfacce.

Avemu da affruntà, u Bluetooth ùn hè micca prontu à esse cunsideratu u tipu di cunnessione più affidabile, ma hè u più mobile - hè per quessa chì i pruduttori mantenenu sempre porti USB.È hè una bona cosa !

Se vulete una stampante Bluetooth 4 inch, questu hè esattamente questu.Ma, pudete ancu avè u fail-safe di i porti USB.Also u SDK puderia esse sviluppatu per voi per sviluppà una app di stampante unica.

Hà più svantaghji chè quellu sopra.Per esempiu, hà menu funzioni è deve travaglià cù u dispositivu ospitante.Fortunatamente, hè una stampante termica simplice, ùn avete micca bisognu di esse un espertu di stampatore per capisce, è ci sò parechje risorse per amparà cumu risolve.

Pro:

  • Stampante termica Bluetooth portatile compatta è cunvene!
  • Supporta Android, IOS è Windows.
  • Hè assai assequible quandu paragunatu à altri mudelli.

Cons:

  • A pussibilità di persunalizazione hè più chjuca di S81.
  • Bluetooth ùn hè micca cusì affidabile cum'è WiFi.

Verdict: Bona stampante Bluetooth per u Sistema POS.

Hè una stampante di ricevute di 80 mm assai affidabile chì pò gestisce i ricevuti cumuni, hè faciule da stallà, è vene ancu cù porti USB.Hè ancu assai prezzu, custa un terzu di u prezzu di altri mudelli.

Stampante termica bluetooth da 58 mm

3. 58MM Bluetooth Mobile Printer Thermal - P58

Sè vo circate una stampante termica veramente portatile, P58 hè a stampante curretta per voi.Avete solu un sensu di quantu hè chjucu è portatile una volta chì u tenete.Hè per quessa chì hè perfetta per carretti alimentari, camioni alimentari, festivals alimentarii è ogni tipu d'avvenimenti all'aperto.

Inoltre, hè faciule d'utilizà è di stallà.È u megliu hè chì hèstampante bluetooth più economicanantu à a lista!Offre una grande qualità, è e stesse caratteristiche di punta di stampanti assai più caru, à solu un quartu di u prezzu.L'unicu male hè chì a dimensione di l'impresora hè ancu una limitazione quandu si tratta di grandezza di ricevuta.Cù a stampante bluetooth P58, pudete stampà solu ricevute di 58 mm o 2,283 inch.

Hè pussibule chì i vostri clienti seranu nit-pick about this però.Se truvate chì sta stampante particulare hè assai cunvene per a vostra attività di biglietteria mobile, allora hè u vostru ghjornu furtunatu!

Pro:

  • Disegnu compactu, stampante termica altamente portable è cunvene.
  • Hè perfetta per qualsiasi attività di biglietteria mobile.
  • Hè faciule da gestisce è cunfigurà.
  • Hè a stampante termica più assequible.

Cons:

  • Stampa solu ricevute di 58 mm / 2,283 inch.
  • Ci hà da travaglià cù u dispusitivu òspite

Verdict: a stampante termica P58 hè nata per "portatile".

Sè avete veramente bisognu di a vostra stampante termica per esse portable, ùn cercate più.Questa stampante vi permette di stampà i ricevuti facilmente da u vostru dispositivu Bluetooth.Hè assequible, hè affidabile è si mette in a vostra sacchetta.Impressa ricevute più chjuche, ma ùn hè quasi micca un prublema.

L'imprese POS termiche mobili sò una soluzione su misura per l'affari all'aperto!

Per più di 10 anni di esperienza per POS èscanner per tablette, Hosoton hè statu u principale attore in u sviluppu di tecnulugia avanzata robusta è mobile per l'industria di magazzinu è logistica.Da a R&D à a fabricazione à a prova interna, Hosoton cuntrolla tuttu u prucessu di sviluppu di u produttu cù prudutti pronti per una implementazione rapida è un serviziu di persunalizazione per risponde à e diverse esigenze individuali.L'innovazione è l'esperienza di Hosoton hà aiutatu parechje imprese à ogni livellu cù l'automatizazione di l'equipaggiu è l'integrazione senza saldatura di l'Internet Industriale di e Cose (IIoT).

Sapete di più cumu Hosoton offre suluzioni industriali è servizii per simplificà a vostra attivitàwww.hosoton.com


Tempu di Postu: Nov-15-2022