schedariu_30

News

Cumu ponu i terminali portatili intelligenti aiutà l'imprese à riduce i costi è à aumentà l'efficienza?

In i scenarii di cummerciale muderni, i servizii in linea è a distribuzione offline anu da esse implementati nantu à i dispositi hardware intelligenti.Ch'ella sia per migliurà l'efficienza di u checkout per mezu di cash registers intelligenti, cash registers self-service è self-service ordering machines. O dopu chì i clienti facenu un ordine in linea, i travagliadori utilizanu terminali intelligenti è tablette di raccolta di dati di magazzinu per a cugliera è a distribuzione.I dispositi ghjucanu un rolu sempre più grande in i servizii di cummerciale.

Ancu s'ellu hè stata largamente utilizata e macchine per l'ordine di l'autoserviziu, i registratori di cassa self-service è i cash registers intelligenti di supermercati sò stati largamente utilizati, "portatile è mobile" hè diventatu a tendenza di sviluppu di vari terminali intelligenti di serviziu.

https://www.hosoton.com/s80-4g-handheld-android-ticketing-pos-printer-product/

Applicazione di terminali intelligenti portatili in ristoranti

In a catena di ristoranti fast food cum'è McDonald's è KFC, quandu i clienti entranu in u ristorante, ponu urdinà l'alimentu direttamente attraversu a macchina d'ordine self-service, ma in certi ristoranti di più grande scala, l'impiegatu deve piglià l'ordine.tablet pcà ogni tavula per l'ordine .Quandu i clienti finiscinu u so pranzu, anu ancu bisognu à aspittà chì l'ufficiale per checkout è stampà a ricevuta.Una volta chì l'impiegatu hè occupatu, u serviziu di checkout serà l'ora extra, chì hà risultatu in una diminuzione di l'esperienza di u cliente è affettendu a rata di rotazione di a tavola di i ristoranti.

In questu casu, un terminale telefuninu intelligente cù funzione di stampa hè diventatu un strumentu impurtante per i ristoranti per migliurà a qualità di serviziu.Permette à u persunale di serviziu di processà l'ordine di i clienti in ogni mumentu è in ogni locu, è sincronizà e dati di l'ordine à u fondu attraversu a reta, chì migliurà assai a qualità di u serviziu è l'efficienza di trasfurmazioni di l'ordine.

Tuttavia, quandu equipaghjate un terminal di serviziu mobile, hè necessariu di cunsiderà u scenariu d'utilizazione di i dispositi, è assicuratevi chì u dispositivu portatile vene cù tutte e funzioni chì rispondenu à i bisogni di u cliente, cum'è a velocità di trasfurmazioni di u travagliu, a stabilità di a cunnessione di a rete, s'ellu hà a funzione. di stampa di biglietti è stampa di etichette, è s'ellu supporta parechji metudi di pagamentu.

A manumacchina POS all-in-one, chì sustene u codice di scansione, l'ordine in linea, u cassiere è a stampa, è u terminal mobile intelligente pò sustene e funzioni di ordine è di cassiera à u stessu tempu.U impiegatu pò risolve direttamente u pagamentu è stampà a ricevuta dopu chì u cliente mette l'ordine, chì migliurà assai l'esperienza di pranzu di u cliente è migliurà l'efficienza di u serviziu.

Simile à i scenarii sopra, in a scelta di a distribuzione di supermercati è a gestione di magazzini espressi, i terminali intelligenti portatili ponu processà e dati, stampà etichette è gestisce i magazzini in entrata è in uscita, facilitendu una gestione efficiente di magazzini.

Perchè sceglie Hosoton S80 all in one terminal POS handheld?

U terminal mobile S80 smart handheld pò travaglià cum'è ascanner di codici a barre portatile, lettore NFC, registratore di cassa,stampatoreè un PDA di cullizzioni di dati espressi di magazzinu à u stessu tempu.U terminal portatile Android S80 supporta a stampa di biglietti è u ricunniscenza di e carte NFC, u mutore di stampa ad alta velocità integratu di 80 mm/s, è u modulu opzionale di raccolta di dati di impronte digitali, chì accetta soldi, carte di adesione, codici QR è altri metudi di pagamentu.Intantu, hè dotatu di Android 11 OS, 2 + 16GB di memoria, schermu tattile di 5.5 inch, chì risponde à i bisogni di scenarii mobili portatili.Supporta ancu WIFI, cumunicazione 4G, metudi di cumunicazione Bluetooth, chì vi furniscenu servizii stabili di trasmissione di dati.

Attualmente,S80 POS Android portatilehè largamente usatu in i seguenti industrii:

1. Industria di spedizione di logistica

I dispositi portatili intelligenti sò stati utilizati prima in l'industria di a logistica, aiutendu principalmente i corrieri à riceve a gestione di spedizione, a gestione di u situ, a gestione di a linea di veiculi, a gestione di magazzini è a gestione di a stazione di trasferimentu.

U terminal intelligente travaglia cum'è a piattaforma di digitalizazione, utilizendu lettura è trasmissione di dati, scanning di codici à barre, GIS, RFID è altre tecnulugii per serve tuttu u prucessu di distribuzione di merchenzie, cumpresi ordine, magazzinu, trasportu, distribuzione, consegna, ricezione è carica. etc. Registrate rapidamente l'infurmazioni è u statutu in tempu reale di e merchenzie, poi caricate e dati in a basa di dati di fondo, aiuta ancu à cunfirmà rapidamente è trattà situazioni anormali, cum'è ritorni è rifiuti.

L'applicazione à grande scala di terminali intelligenti portatili hà realizatu a custruzzione di l'informatizazione di l'industria logistica, hà migliuratu assai l'efficienza di distribuzione di l'industria logistica è riduce i costi operativi di l'imprese logistiche.

2. Industria di vendita al dettaglio

I terminali portatili mobili diventanu un strumentu impurtante per realizà a digitalizazione mobile in l'industria di u retail, è sò diventati un strumentu di gestione impurtante, aiutendu l'imprese di a catena di vendita à riduce i costi è aumentà l'efficienza.In diversi tipi di magazzini di vendita, u terminal portatile pò realizà funzioni cum'è a gestione di a tenda, a distribuzione di magazzini è a gestione di l'assi.Se u mutore di lettura è scrittura RFID hè sceltu, pò ottene una velocità di lettura di codice à barre più veloce è una capacità di trasfurmazione di dati più grande.

3. Gestione di l'utilità

L'applicazione di terminali portatili in l'utilità publica hè principalmente riflessa in l'applicazione di a lege mobile, l'ispezione di l'energia, a lettura intelligente di i contatori, a gestione di l'assi fissi, a vendita di lotterie, a distribuzione di biglietti è altri subcampi.Attraversu u terminal intelligente mobile, u persunale di u campu pò gestisce i travaglii di ogni ghjornu in ogni mumentu è in ogni locu, è realizà l'aghjurnamentu in tempu reale di e dati di fondo.

4. Altri industrii

In più di l'applicazioni di logistica, vendita al dettaglio, medica, utilità publica è industriale sopra menzionate, i terminali intelligenti portatili diventanu una piattaforma digitale per più in più industrie, cumprese i terminali POS di pagamentu mobile ètablette banca digitalein l'industria finanziaria, terminali intelligenti di patrullamentu in l'industria energetica, terminali di distribuzione di tabacco in l'industria di tabacco, terminali POS di ticketing in l'industria turistica, è terminali intelligenti di carica di parcheghju in l'industria di trasportu.

Cum'è unu di l'arnesi necessarii per a digitalizazione mobile di l'impresa, i terminali intelligenti mobili sò diventati una scelta inevitabbile per l'aghjurnamenti digitale in diverse industrii, furnisce assistenza à l'industria per riduce i costi è aumentà l'efficienza.

Per più di 10 anni di esperienza per POS èscanner per tablette, Hosoton hè statu u principale attore in u sviluppu di tecnulugia avanzata robusta è mobile per l'industria di magazzinu è logistica.Da a R&D à a fabricazione à a prova interna, Hosoton cuntrolla tuttu u prucessu di sviluppu di u produttu cù prudutti pronti per una implementazione rapida è un serviziu di persunalizazione per risponde à e diverse esigenze individuali.L'innovazione è l'esperienza di Hosoton hà aiutatu parechje imprese à ogni livellu cù l'automatizazione di l'equipaggiu è l'integrazione senza saldatura di l'Internet Industriale di e Cose (IIoT).

Sapete di più cumu Hosoton offre soluzioni è serviziu per simplificà a vostra attivitàwww.hosoton.com


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022