schedariu_30

News

Cumu definisce u Terminale Industriale Handheld?

-A storia di sviluppu di terminali industriali di manu

Per risponde à i bisogni di certi impiegati di l'impresa per l'uffiziu mobile, i terminali di l'informatica portatili sò stati prima utilizati in i paesi europei è americani.A causa di e limitazioni di a tecnulugia di cumunicazione iniziale, a tecnulugia di l'informatica è a tecnulugia di rete, e funzioni di i terminali di l'urdinatore portatili sò assai sèmplice, cum'è u calculu di fatture, a verificazione di i calendari è a verificazione di e liste di attività.

Cù u sviluppu di a tecnulugia, soprattuttu dopu l'avventu di u sistema Windows, accumpagnatu da a maturità cuntinuu di a tecnulugia integrata, u putere di computing di i microprocessori hè statu assai migliuratu, facendu pussibule di eseguisce u sistema operatore nantu à u CPU incrustatu.A serie Windows CE è Windows Mobile anu ancu ottenutu un grande successu in u latu mobile.I primi populariterminali di computer portatilitutti i sistemi Windows CE è Windows Mobile usati.

In seguitu, cù a popularisazione è l'applicazione di u sistema operatore open source Android, l'industria di a cumunicazione mobile hà cumpletu una nova volta di rivoluzione industriale, cumpresi i telefuni mobili, tablette,PDA industrialiè altri terminali mobile anu sceltu di purtà u sistema Android.

Dopu à decennii di sviluppu, ci sò parechji attori in u mercatu di u telefuninu, è a cuncentrazione di u mercatu hè bassu, chì mostra un statu di piena cuncurrenza.L'utilizatori in i campi di logistica è di vendita sò sempre a forza principale in l'applicazioni portatili.A fabricazione medica, industriale è e utilità publica.

Cù l'avanzamentu cuntinuu di l'assistenza medica intelligente, a fabricazione intelligente è a custruzzione di città intelligenti, i scenarii d'applicazione seranu arricchiti gradualmente.A dumanda di terminali mobili intelligenti in i mercati emergenti in u mondu hè cresciuta.A forma di u produttu è e funzioni di i dispositi portatili seranu riformulati secondu e diverse esigenze di l'industria è scenarii d'applicazioni, è apparisceranu più è più dispositivi portatili persunalizati per l'industria.

Per persunalizà un terminale industriale portatile chì si adatta à e esigenze industriali specifiche, hè necessariu di capisce i seguenti cunniscenze di u produttu:

https://www.hosoton.com/

1.What hè u tirminali industriali handheld ?

Computer portatile industriale, canusciutu macari comu tirminali portatile, PDA portatile, in generale si riferisce à un terminal mobile di cattura di dati portable cù e seguenti caratteristiche: sistema upirativu, cum'è WINDOWS, LINUX, Android, etc.;memoria, CPU, carta grafica, etc.;schermu è teclatu;Trasmissioni di dati è capacità di trasfurmazioni.Hà a so propria batteria è pò esse usata fora.

I dispositi portatili ponu esse classificati in qualità industriale è cunsumu.I portatili industriali sò usati principalmente in u campu industriale, cum'èscanner di codici a barre, lettori RFID,Macchine POS Android, etc. pò esse chjamatu handhelds;Handhelds di cunsumatori includenu assai, cum'è i telefoni intelligenti, tablette, console di ghjocu portatili, etc. Handhelds di qualità industriale anu esigenze più altu chì i gradi di cunsumatori in termini di prestazioni, stabilità è durabilità di a bateria.

2. A cumpusizioni di l'equipaggiu

- Sistema upirativu

Attualmente, include principalmente terminale portatile Android, terminal portatile Windows Mobile / CE è Linux.

Da l'evoluzione storica di u sistema operatore portatile, u sistema operatore Windows hà e caratteristiche di l'aghjurnamentu lenta ma una bona stabilità.A versione Android hè libera, open source, è aghjurnata rapidamente.Hè favuritu da i pruduttori.Attualmente, a versione Android hè largamente usata in u mercatu.

- Memoria

A cumpusizioni di a memoria include a memoria in esecuzione (RAM) è a memoria di almacenamiento (ROM), è ancu a memoria di espansione esterna.

I chips di u processatore sò generalmente selezziunati da Qualcomm, Media Tek, Rock chip.I chips chì ponu esse aduprati in u lettore portatile RFID cù funzioni UHF includenu principalmente i seguenti tipi: chips serie IndyR2000/PR9200/AS3993/iBAT1000/M100/QM100.

- A cumpusizioni di hardware

Includendu l'accessori basi cum'è schermi, tastiere, batterie, schermi di visualizazione, è ancu teste di scansione di codici à barre (unidimensionali è bidimensionali), moduli di cumunicazione wireless (cum'è 2/3/4/5G, WiFi, Bluetooth, etc.). ), Moduli di funzione RFID UHF, Moduli opzionali cum'è u modulu di scanner di impronte digitali è a camera.

- Funzione di trattamentu di dati

A funzione di trasfurmazioni di dati facilita l'utilizatori à cullà l'infurmazioni è di feedback in una manera puntuale, è furnisce ancu supportu tecnicu per u sviluppu secundariu è espansione più pussibulità.

3. Classificazione di terminali industriali in manu

A classificazione di u terminal portatile pò piglià diverse forme, cum'è a classificazione secondu a funzione, u sistema operatore, u livellu IP, l'applicazione industriale, ecc. A seguita hè classificata per funzioni:

-Scanner di codice a barre manuale

A scanning di codice à barre hè una di e funzioni più impurtanti di un terminal portatile.Attacca u codice à barre codificatu à u target, poi usa un lettore di scansione speciale chì usa segnali ottici per trasmette l'infurmazioni da u magnetu di barra à u lettore di scansione.Attualmente ci sò duie tecnulugia per a scansione di codici à barre, laser è CCD.A scansione laser pò leghje solu codici à barre unidimensionali.A tecnulugia CCD pò identificà i codici à barre unidimensionali è bidimensionali.Durante a lettura di codici a barre unidimensionali,tecnulugia di scanning laserhè più veloce è più còmode di a tecnulugia CCD..

-Lettore RFID portatile

L'identificazione RFID hè simile à a scansione di codice à barre, ma RFID usa un terminal RFID dedicatu è un tag RFID dedicatu chì pò esse attaccatu à i merchenzie di destinazione, poi usa signali di frequenza per trasmette infurmazioni da u tag RFID à u lettore RFID.

- Tablet biometricu portatile

Se equipatu di un modulu di scanner di impronte digitali, l'infurmazioni biometrici di impronte digitali ponu esse raccolte è paragunate,tableta biometrica portatileprinciparmenti usatu in campi cù esigenze di sicurità altu cum'è securità publica, banca, assicuranza suciale, etc. In più, si pò dinù esse furnitu cù a ricunniscenza iris, ricunniscenza faccia è altri modulu biometrics per verification security.

- Terminale di trasmissione wireless handheld

A cumunicazione di dati wireless GSM / GPRS / CDMA: A funzione principale hè di scambià dati in tempu reale cù a basa di dati attraversu a cumunicazione di dati wireless.Hè principarmenti bisognu in dui casi, unu hè l 'applicazzioni chì abbisogna altu dati vera-tempu, è l 'altru hè quandu i dati nicissarii ùn pò esse cullucatu in u tirminali handheld per via di vari mutivi, etc.

- Lettore di carte d'identità portatile

Cumpresu a lettura è a scrittura di carte IC di cuntattu, carta IC senza cuntattu, lettore di carte di striscia magnetica. Normalmente usatu per lettore di carte d'identità, lettore di carte di campus è altri scenarii di gestione di carte.

-Funzioni spiciali terminale portatile

Include i dispositi portatili cù funzioni speciali basati nantu à scenarii di l'applicazione, cum'è i dispositi portatili a prova di esplosione, i dispositivi portatili a prova di tre volte all'aperto, i dispositivi portatili di rilevamento e mappatura, è terminali di sicurezza portatili.Sicondu i bisogni di scenarii di l'applicazione, diversi periferichi cum'è tastiere di password esterne, pistole di scanner, scatuli di scansione,stampanti di ricevute, stampanti di cucina, lettori di carte ponu esse allargati, è funzioni cum'è stampa, lettore NFC pò esse aghjuntu.

Per più di 10 anni di sperienza per l'industria di POS è scanner di tablette, Hosoton hè statu u principale attore in u sviluppu di tecnulugia avanzate robuste è mobili per l'industria di magazzinu è logistica.Da a R&D à a fabricazione à a prova interna, Hosoton cuntrolla tuttu u prucessu di sviluppu di u produttu cù prudutti pronti per una implementazione rapida è un serviziu di persunalizazione per risponde à e diverse esigenze individuali.L'innovazione è l'esperienza di Hosoton hà aiutatu parechje imprese à ogni livellu cù l'automatizazione di l'equipaggiu è l'integrazione senza saldatura di l'Internet Industriale di e Cose (IIoT).

Sapete di più cumu Hosoton offre soluzioni è serviziu per simplificà a vostra attivitàwww.hosoton.com


Tempu di post: 15-10-2022