schedariu_30

News

Cumu equipà un hardware POS adattatu per diverse imprese?

Un sistema POS ùn hè più ciò chì era - un equipamentu di scrittura d'assistenza per ottimisà u prucessu di vendita di un affari, chì ellu stessu include diversi aspetti di serviziu.

Tuttavia, questu ùn significa micca chì i punti di vendita anu persu funziunalità, Invece, i dispositi POS sò stati più è più mudernizzati cum'è l'avanzanu di e tecnulugia elettroniche.

Chì permette ancu di integrà più funzioni in uterminal POS, cum'è integrazioni suciale media, lettore di carte, stampa di ricevute è più.

Discuteremu i seguenti prublemi in questu articulu:

  • U differente hardware chì avete bisognu per un POS.
  • I sfarenti tippi d'equipaggiu chì avete bisognu per certi tipi di imprese.
  • L'innovazioni più eccitanti in i sistemi POS muderni.
  • È i benefici di avè l'equipaggiu necessariu in a vostra attività.

U sistema POS hè un strumentu necessariu chì l'imprese muderni ùn ponu manca, indipendentemente da a natura di a vostra attività.Vi aiuterà à selezziunà una macchina POS perfetta per a vostra attività.

L'intelligenza di u mudernuSmart POS

Un POS intelligente hè più ligeru, più compactu è più esteticu cà i registratori di cassa tradiziunali, questu hè duvuta à u fattu chì sò a cunsequenza di un cambiamentu di l'abitudini di cunsumu attuali, per via di l'avanzati tecnologichi di hardware è software POS, è per via a crescente cumplessità di l'imprese digitale.

Un bonu sistema POS intelligente hà più pussibilità chì l'adattà à l'età di l'internet mobile, smartphones è app.

Dunque, pudete truvà funzioni cum'è:

  • L'almacenamiento di dati cummerciale in u nuvulu.
  • Dotatu di rete mobile.
  • Integrazioni cù vendita in linea, consegna è takeout.
  • Integrazioni cù identificazione biometrica.
  • Funzioni in linea in tempu reale chì vi permettenu di accede à i vostri dati di cummerciale da qualsiasidispusitivu in rete.
  • Venite cù campagne di marketing, funnels di vendita, marketing per email, è assai di più.

È u POS intelligente pò travaglià per gestisce ordini cù integrazione cù u vostru inventariu, l'analisi di u prucessu di vendita, è più.

Tuttu in un sistema POS di ristorante

Equipaggiamentu necessariu per un sistema POS di desktop

U software POS attuale pò eseguisce in un laptop, tableta o smartphone di qualsiasi marca, cù qualsiasi sistema operativu, in ogni locu in u mondu, cù o senza una cunnessione Internet.

U vantaghju principali hè chì ponu travaglià senza bisognu di diversi pezzi di hardware accessori, fora di u dispositivu host cum'è un laptop o smartphone.

Ma, ùn significa micca chì tutti i tipi di imprese ponu travaglià in questu modu.In fatti, a maiò parte di l'imprese muderni sò generalmente i seguenti accessori POS:

  1. Lettori di carte: per processà i pagamenti di carte di creditu è ​​di debitu.
  2. Cash drawer : per riceve pagamenti in cash.
  3. Stampanti termali: per stampà u bigliettu per ogni transazzione.
  4. Scanner di codici à barre: per scansà u codice à barre di e merchenzie

Dispositivi Point-of-Sale per i ristoranti

U hardware di u puntu di vendita necessariu per gestisce un ristorante varieghja.Pudete in realtà operare un sistema di pos di ristorante cù una tableta, cum'è quelli citati sopra.

Tuttavia, certi pezzi di accessori POS ponu migliurà diversi aspetti di a vostra attività, cum'è a velocità di u serviziu è l'esperienza.

Sistema di visualizazione di a cucina

Sistema di visualizazione è stampante per a cucina

Un sistema di visualizazione di cucina è stampatore hè assai utile per accelerà l'operazione di u vostru ristorante.

Perchè a cumunicazione in tempu reale trà u persunale di cucina è i servitori in u vostru ristorante hè critica.Avè un KDS vi aiuterà à fà chì ogni ordine pigliatu in fronte di u vostru ristorante si prisenta immediatamente in cucina.Si pò ancu travaglià s'è vo avete aPOS auto-ordineo menu di codice QR senza cuntattu, quandu u cliente cunfirma l'ordine in u vostru sistema di ordine in nuvola, u cumandamentu serà mandatu à u sistema Kitchen in tempu.

I sistemi di cucina ponu ancu visualizà ordini pendenti è sorte ordini per tempu di ordine, cusì i cuochi facenu menu sbagli, è i clienti facenu menu aspittà.

Questu migliurà assai u funziunamentu di u vostru ristorante, rinfurzà a cumunicazione di u vostru persunale, elimina l'usu di ordini scritti, riduce a presenza di i servitori in a cucina, è migliurà a sinergia di u vostru persunale.

Stampante termica bluetooth da 3 pollici

Stampanti termiche di ricevute

Stampanti termichesò necessarii per stampà fatture per i vostri clienti, chì hè una parte impurtante di l'aspettu finanziariu è amministrativu di a vostra attività.

Cusì, ogni ordine pigliatu à u fronte di u ristorante ghjunghje cum'è un ordine stampatu in a cucina cù ditaglii specifichi. Se ùn sperate micca di gestisce un sistema di visualizazione di a cucina, una stampante di bigliettu di cucina pò piglià u so postu.

Mobile all in one Card Readers

I lettori di carte mobile all in one funzionanu cum'è quelli normali, chì supportanu u lettore magneticu è chip è NFC. Tuttavia, sò fantastichi perchè maximizanu u cunfortu di i vostri invitati, chì ùn anu micca bisognu di alzà da i so posti per andà à u checkout di u ristorante. pagà.

Scanner di codici à barre di u magazinu

Hardware Android intelligente per i negozi di vendita

Ovviamente, i dispositi di u puntu di vendita per una tenda di vendita hè assai sfarente di ciò chì hè necessariu per un ristorante.U magazinu di vendita al dettaglio è i so clienti anu diverse esigenze specifiche chì ponu esse solu cù certi equipaghji.

Senza dubbitu, l'equipaggiu principalu hè sempre un computer desktop, un lettore di carte è un cash register. Tuttavia, a cumplessità di a collocazione di l'equipaggiu cresce cù a dimensione di l'affari.

Scanner di codici a barre portatile

Quandu a tenda di vendita hà un gran numaru d'articuli in u so inventariu, hè una bona idea di gestisce un lettore di codice di barre è un sistema di etichettatura di merchenzie.Cù questu, cunnosce u prezzu di e merchenzie diventa assai più faciule via scanning di codice à u checkout.

Lettori mobili di codici a barre Androiddistribuitu in tutta a tenda pò ancu esse installatu per esse utilizatu da i clienti.Inoltre, alcune imprese anu sceltu di creà app chì permettenu di identificà u prezzu di certi prudutti leghjendu codici QR, chì hè convenientu per i clienti perchè a maiò parte di a ghjente hà attualmente un smartphone.

Stampanti termiche per etichette

Installà e stampanti di etichette termiche per gestisce l'inventariu hè vitale in i magazzini di vendita.

Per questu scopu, stampatori di etichette di filu standard o stampatori di etichette portatili puderanu registrà a merchandise appena ghjunghje in a vostra tenda.

POS Android portatile

Terminale POS Android Handheld per a vendita mobile

UTerminale POS Android Handhelddi un puntu di lotteria o di una piccula buttrega venenu cù tutte e funzioni basiche sopra citate, cum'è scansione di codici à barre, stampa di etichette, lettore di carte, scanner biometricu, schermu tattile di 5,5 pollici.

Ci hè solu bisognu di un equipamentu POS per processà tutti i prugressi di vendita, è u persunale di campu puderia trattà cù e so transazzione in ogni locu è in ogni momentu. È sincronizà tutte e dati di vendita à u vostru sistema di dati back-end via a rete mobile, chì salverà u vostru equipamentu investisce è ingrandà a vostra scala cummerciale. .

Beneficii di gestisce un sistema Smart POS in a vostra attività

  1. U prucessu di vendita hè facilitatu per u vostru persunale.
  2. L'esperienza di compra hè ottimizzata per i vostri clienti.
  3. U flussu di l'affari diventa assai più veloce.
  4. Hè più faciule di gestisce l'inventariu di merchenzie cù un bonu sistema di etichettatura.
  5. Migliurà l'efficienza di u travagliu chì pò riduce l'investimentu per a vostra attività.
  6. A satisfaczione di u cliente hè megliu.
  7. L'equipaggiu ghjusta facilita a furmazione di u vostru persunale.I migliori squadre anu migliuratu l'usabilità per fà più faciule à bordu di novi assunzioni.

Ma, cum'è leghjite quì sottu, a parte più impurtante di hardware ùn pò micca esse in a vostra attività.

Compatibile cù u Hardware di u Cliente per e-commerce

Attualmente, l'ordine ùn principia micca in a tenda, ma pò principià in ogni mumentu cù i buttreghi in linea è un smartphone. Per quessa, u smartphone (è altri dispositi mobili) è tutte e so pussibulità sò i più grandi innovazioni chì pudete prufittà per a vostra attività. .

Cusì, Crea un sistema di puntu di vendita chì hè interattivu è impegnendu cù i clienti pò aiutà assai a vostra attività.

Per esempiu, u sviluppu di l'applicazioni per u vostru magazinu, a creazione di cataloghi digitali, a gestione di e pagine web, l'integrazione di metudi di pagamentu cum'è NFT, Apple pay, è ancu l'usu di a realtà aumentata pò fà chì a vostra attività è a so tecnulugia si distingue.

Chì sò i fatturi principali in u vostru Puntu di Vendita?

Ancu se u hardware POS hè criticu, a parte più impurtante di un sistema di puntu di vendita hè u software.

Cù un bonu software, pudete integrà tutti i diversi accessori POS citati in questa lista. In più, cù l'evoluzione di l'abitudini di u cunsumadore, u serviziu di vendita in linea guadagna più impurtanza.

U software POS ghjustu pò digitalizà facilmente a vostra attività, integrà u prucessu di vendita cù a vostra strategia di marketing, è maximizà a portata di a vostra tenda.


Tempu di Postu: Nov-23-2022