schedariu_30

News

Cumu selezziunate u terminal POS Android per a vostra attività digitale?

Cum'è a basa di l'Internet cummerciale di e Cose, terminali hardware intelligenti equipati di funzioni assai ricche.Per risponde à i bisogni di diversi scenarii di l'industria,POS finanziariu, registratori di cassa Windows, registratori di cassa Android, èPOS non-finanziari portatilii dispusitivi sò spessu cuncepiti prufessiunale secondu e caratteristiche di i scenarii d'usu.

Incorporazione di diversi moduli funzionali cumpresistampa di fattura, pagamentu di a carta di creditu, pagamentu di scansione di codice, pagamentu di impronte digitali è pagamentu in faccia, chì rende e funzioni è i scenarii d'applicazione di l'hardware intelligente IoT cummerciale più è più diversificati, presentendu aggregazione funzionale è più forte Compatibile è faciule da operare.

Questu articulu principarmenti discute cumu i dispositi POS portatili non-finanziari prumove a trasfurmazioni digitale di l'industria, aiutanu à e PMI à migliurà l'efficienza di u travagliu, è rinfurzanu a gestione nuvola di e rete di cummerciale distribuite.A seguita hè una classificazione secondu i diversi moduli funzionali di e macchine POS, è discute l'applicazione di ogni ghjornu di e macchine POS portatili non finanziarie in diverse industrie.

https://www.hosoton.com/4g-portable-android-pos-terminal-product/

1.Modulu di impronte digitali è modulu di ricunniscenza facciale

Quandu l'industria hà standard elevati di sicurità per l'infurmazioni persunali identificabili, cum'è u persunale di u bancu o u persunale di l'applicazione di a lege in situ, u staffu di u campu hà bisognu di cunnette à basa di dati publichi per a verificazione di l'identità, chì assicura chì e transazzione sò realizate in un ambiente sicuru.Dopu chì u persunale di u campu raccoglie l'infurmazioni biometrici di l'utilizatori attraversu uterminal POS biometricu portatile, U dispusitivu hà da cunnette cù l'Internet per a verificazione automatica di l'infurmazioni di l'identità di l'utilizatore, soprattuttu quandu u persunale di u campu travaglia operazioni all'apertu, l'equipaggiu non finanziariu portatile hè necessariu di portabilità è stabilità di a rete.

In questu casu, i poss biometrici intelligenti portatili ponu aiutà à u persunale di u campu per compie u travagliu perfettamente.Attraversu u modulu di impronte digitali incrustate o a camera biometrica, u terminal POS pò compie rapidamente a cullizzioni di l'infurmazioni biometriche, è cunnette à a basa di dati back-end attraversu a rete di a carta SIM, chì pò compie a verificazione di l'infurmazioni accuratamente è rapidamente.

Modulu 2.Printing è Modulu Scanning

Cù a crescita splusiva di u mercatu di u turismu, i scenarii di cunsumu di e persone diventanu sempre più diversificati.Per esempiu, i biglietti per i lochi scenichi ponu esse urdinati in ligna, e stazioni di lotterie ponu furnisce servizii di porta à porta, è i biglietti per l'avvenimenti ponu esse venduti via un puntu di vendita mobile.

Ma cumu generà vouchers di fattura verificabile mentre l'utilizatore compie a transazzione?Hè senza dubbitu troppu inefficace per verificà manualmente u codice di fattura.Per i posti di l'avvenimenti è i lochi turistici cù migliaia di persone, ci hè un altu requisitu per a capacità di distribuzione è verificazione di fattura.

U terminal POS intelligente pò stampà i biglietti elettronici è i vouchers rapidamente è chjaramente attraversu l'alta velocità integratastampante termica, è i biglietti cù codice unicu per l'utilizatori sò dispunibuli mentre compie a transazzione.Per mezu di l'alta velocità integratascanning di codicemodulu, u terminal POS portatile pò verificà rapidamente u codice à barre di i biglietti è verificate l'autenticità di a ricevuta.

Da in linea à offline, u flussu di travagliu per stampà è cuntrollà i ricevuti hè assai accurtatu, l'efficienza di u persunale di u campu hè assai migliorata, chì ùn solu assicura l'esperienza di serviziu di l'utilizatori, ma permette ancu a rapida crescita di u voluminu di l'affari di l'impresa.

3.Modulu RFID

Un saccu di grandi piattaforme di e-commerce è cumpagnie di logistica espressa utilizanu terminali poss portatili intelligenti per cuntà o distribuisce diverse merchenzie.Scannendu u codice à barre di ogni articulu, o leghjendu l'infurmazioni di u tag RFID, i beni d'inventariu sò classificati in 1 secondu, chì assicuranu l'accuratezza è l'alta efficienza di input di dati in ogni prucessu. di lotti è a vita di l'articuli hè dispunibule, chì riduce assai a forza di travagliu, u tempu è u spaziu d'inventariu.

In cunsiderà chì i moduli funzionali di sopra anu da esse integrati in un dispositivu POS in certi scenarii speciali, chì esige chì u fabricatore di u dispusitivu hè riccu sperimentatu in u sviluppu di u produttu è u debugging di u software, intantu u ciculu di sviluppu di u produttu hè di solitu 4-6 mesi.

Soluzione POS persunalizata gratuita Hosoton per diverse industrie.

Per fà e richieste persunalizate di u mercatu ghjunghje facilmente, HOSOTON hà lanciatu u terminal POS portatile S81 chì hè cumpatibile cù diversi moduli persunalizati.

S81 hè un terminal POS Android All-in-one portatile cù prestazioni eccellenti.U Terminal POS Mobile funziona megliu per a vendita, gestisce l'inventariu è mantene u record.È u terminal POS mobile S81 hà un Supportu Wireless di 4G LTE, Bluetooth 4.0, Wi-Fi;ancu supportu iBeacon.Inoltre, u dispositivu POS hà una stampante 58mm integrata chì usa carta pos 58mm, Android 8.0 OS è 5.5 "LCD Touch Screen, durata di a batteria di 3200mAh / 7.4V, supporta 12 ore di stampa continua chì travaglia per 15 ghjorni Standby, hè. pò stampà 5000 ordini sottu piena putenza, è hà un sistema di operazione più veloce.U modulu di scanner di impronte digitali è u modulu di scansione puderanu esse aghjuntu secondu e richieste di u cliente.

Puderanu megliu esse aduprati in ristoranti, pizzerie, caffè, ristoranti, stazione di lotterie, magazzini è applicazione di a lege.

Per più di 10 anni di esperienza di design è fabricazione per POS èscanner per tablette, Hosoton hè statu u principale attore in u sviluppu di tecnulugia avanzata robusta è mobile per diverse industrie.Da a R&D à a fabricazione à a prova interna, Hosoton cuntrolla tuttu u prucessu di sviluppu di u produttu cù prudutti pronti per una implementazione rapida è un serviziu di persunalizazione per risponde à e diverse esigenze individuali.L'innovazione è l'esperienza di Hosoton hà aiutatu parechje imprese à ogni livellu cù l'automatizazione di l'equipaggiu è l'integrazione senza saldatura di l'Internet Industriale di e Cose (IIoT).

Sapete di più cumu Hosoton offre soluzioni è serviziu per simplificà a vostra attivitàwww.hosoton.com


Tempu di Postu: Nov-04-2022